pondělí 1. září 2008

I am dreaming...

1.9. 2008

Myslím, že dnešní den je jen sen... A kdyby se celý den jen Stmívalo tak by to byl zcela jistě den...

I. Jdu si takhle ze školy, a jaké auto mě asi pouští na přechodu?? Stříbrné Volvo S60
II. Jdeme se spolužáky po ulici, a co nevidím?? Stříbrné Volvo S60, pak černé Volvo S60, jakési jiné stříbrné Volvo a nakonec další stříbrné Volvo S60
III. Jdu domů a říkám si, že dnešní den byl sen a co nevidím asi padesát metrů od domu?? Stříbrné Volvo S60

Já vím, zní to neuvěřitelně, a proto si myslím, že je toto jen sen... Nikdo mi to asi neuvěří... Ale já vím, co jsem viděla... Já to auto poznám a navíc jsem vždy kontrolovala i nápisy vzadu... Skutečně!!!
Už chybí jen to Stmívání...

2.9. Je tam, stále tam stojí... Jen 50 metrů od domu... stříbrné Volvo S60...

6 komentářů:

Beth řekl(a)...

Hafo!!!
U nás za rohem zas stojí BMW kabriolet... ale je to Z3 a je tmavomodrý Y_Y

Katies řekl(a)...

Nojo, ale dneska už tam to moje zlato (stříbro) nestálo, ale zato jsem ve městě viděla tmavomodrou S60... A taky kousek od nás stojí krásnej W (já nevim jak se píše...)
^-^

Beth řekl(a)...

VolksWagen? VW? Já tomu říkám 'trojvéčko'... ^_~
Já jsem dnes viděla C70 (nejspíš, to víš, moje oči...), ale i to stačilo ke zvednutí nálady (ujela mi šalina před nosem a tak jsem trochu nestíhala do školy)... ~^_^~

Unknown řekl(a)...

jo supr už tu nestává...a hele, ty Whirtwinde, vichřice je Whirlwind :-X

Katies řekl(a)...

To neřeš...
Whirtwind se mi líbí!!

Unknown řekl(a)...

dobře, jen mi už příšrtě netvrď, že to znamená vichřice :D