středa 2. ledna 2008

Nepořádek?? V žádném případě...

Jestliže máte problém s nepořádkem (tvrdíte, že je uklizeno a není - věci na poličkách na stole a tak...) a naskytla se vám poblíž odporující strana, nemáte žádný problém. Na tip nepořádku, který jsem již zmínila, jsem expert. Tento nepořádek není nepořádek nýbrž "Umělecký nepořádek". Tvrdíte, že jste o tom nikdy neslyšeli. Budiž, já vás poučím.
Umělecký nepořádek je pojem mnou často používaný. Je to nepořádek umělců, jak praví název, ale co to obnáší.
Umělecký nepořádek = pokoj je uklizen stylem, vcelku srovnané věci na stole a poličkách. (tedy na pohled mírně - někdy hodně - neuspořádané)
Výmluva = jsem umělec, nedokážu udržet naprostý pořádek a potřebuji mít věci po ruce a na očích
Nevýhoda
= v případě malého dítěte v domě...
Forma výmluvy = Nesmíte se zastavovat v popisování, mluvte... 'Já jsem umělec a musím mít všechno na očích. potřebuju to, protože bych pak nic nenašel...' Nezastavujte se vymýšlejte nejrůznější výmluvy.
Potřeby = alespoň minimální představivost
Odporující strana = naprosto zazkočena a neschopna slova
Účinost = podle výše fantazie a výmluvnosti

2 komentáře:

Beth řekl(a)...

Hm, ano... malé dítě v domě...

Katies řekl(a)...

hmmm... smůla?? tak se dají vymyslet jiné výmluvy... možná... ale já čerpám ze zkušeností...